Saturday, November 20, 2010

PÖFF on kättejõudnud...

... aga mis saab nüüd edasi?
Programm ja kava on üleval olnud oma nädalaega juba (või rohkem???), aga mina sain alles nüüd mahti seda pingsamalt 'pähe õppima' hakata. Mainin ära, et see on üks neid aastasündmusi, mida ootan pikisilmi. Mida lähemale festar jõuab, seda rohkem hakkan sügelema. See on olnud eriti karm viimasel kolmel aastal, tuleneb vist sellest, et PÖFF'l on olnud vaatamiseks pakkuda aina paremaid ja paremaid filme.
Olen teinud enda jaoks selekteeringu filmidest, mille varem või hiljem ära tahan vaadata (Kas see on tõenäoline? Peaaegu tõenäoline). Siinkohal mainin, et mõned filmid on juba kogemata ära nähtud.
Kindlasti on allolevast listist midagi head puudu! Superhäid filme on sellel aastal jälle vägaväga palju, seetõttu midagi on kahe silma vahele jäänud. Siin kohal palun kommentaariumisse soovitusi juurde.
Mille järgi filmid kõrva taha blogisse pandud on? Tegelikult osad neist  filmidest on juba läbi käinud ka teistelt Euroopa filmifestivalidelt (Carlos; Submarino; Killer Inside Me jne) ning saanud Oksa või mõnemuu tunnustuse. See paneb juba päris palju paika. Sellepärast PÖFF ongi heal ajal: aastalõpus, kui tunnustused filmidele on jagatud, kriitika üle elatu. Meil jääb üle ainult pilet osta ja PÖFFle ronida. Minu valik langeb ka nendele filmidele, mille žanriks on komöödia. Naljafilmidega on PÖFF alati positiivselt üllatanud ning selles osas jään ma truuks ka sellel aasta. Osades filmide tutvustuses on välja toodud mõne näitleja hea näitlejatöö (Nt Secret In Their Eyes; Story of Bibinur jne). Selline detail tekitab minus paraku suurt huvi ning film läheb listi. Palju paneb paika ka režisöör (nt filmi Black Cat, White Cat tegija poolt PÖFFle saadetud film Honeymoons).
Minu filminimekiri ja väljanopped põhiprogrammist täieneb kindlasti, seniks aga kõikidel huntidele häid elamusi PÖFFl!




























































































8 comments:

  1. Suurepärane valik sul! Hea, kui pooled jõuad ära vaadata :).

    Minu soovitused lisaks:
    * Hapnik (Oxygen)
    * Kõigest Simon (Simple Simon)
    * Inimestest ja jumalatest (Of Gods and Men)
    * Ülestunnistused (Confessions)

    ReplyDelete
  2. Eh. Küll tulevad koos piltide ja treileritega kohe pärast seda, kui olen ära vaadanud.

    ReplyDelete
  3. ma tegin muidu sinu valikust oma valiku. ja minu valikust tegi internet veel oma valiku, mida mulle kätte anda. lõppkokkuvõttes on mul arvutis: Lebanon, Copie Conforme, Trash Humpers, L´illusioniste, Miesten Vuoro.

    eile üritasin seda viimast, soome filmi, vaadata aga VLC pleier ei mänginud heli ja mingi teine pleier mängis heli aga pold pilti. seega minu pöffi skoor on hetkel NULL.

    nüüd tõmban seda iiri / islandi / inglise merineitsi lugu. ehk NÄKKAB!

    ReplyDelete
  4. Miesten Vuoro töötab minul täiesti ideaalselt kvaliteetse heli ja superpildiga. Ei tea, mis sul siis häda!

    ReplyDelete
  5. Oled kindel, et sul see Illusionist ei ole 2005 aasta Illusionist? Üks on multikas, teine on film. Meil on vaja ära vaadata multikas.

    ReplyDelete
  6. Kuule Gendri, vaata see NoodleShop'i film ära. Päris jabur asi :D

    Ja kui selle õige illusionisti leiad, anna mulle ka teada.

    ReplyDelete
  7. Kuule jaa. Hullult tahan näha. Light Thief on teine asi sealt maailma nurgast, mida näha tahan. Ja Illusionisti ei leia, raisk!
    Aga suured tänud soovituste eest Raul ja EvaLiis

    ReplyDelete