Sunday, November 14, 2010

Ürgmees

Oh, neid pikkasid ja pimedaid novembrikuu nädalavahetusi. Minu valdustesse sattus proffide poolt üles võetud lavastus - Ürgmees (IMDB link jääb ära). Kuidas oleks seda võimalik teil veel vaadata? See on Google-Video'sse osadena üleslaetud; võibolla leiab selle ka youtube'st. Õnneks ei vaadanud ma seda koos oma naisega, sest seal oli liiga palju valusaid teemasid. Mõistagi oleks tema mulle hakanud näpuga näitama ja mina talle kohe kindlasti midagi vastu kobisenud. Selliseid asju võtan ma väga tõsiselt, alateadvuses, kuigi mõistan, et siin on koht eneseiroonitsemiseks. See sama lavastus võiks tuua maapeale tagasi nii mõnedki naised-mehed. Võibolla pärast vaatamist lähevad nii mõnedki paarid lahku. Ma ei tea. Raske on sellel teemal spekuleerida minul, kellele meeldib vaadata romantilisi komöödiaid ja kelle lemmik näitleja on Ben Stiller. Aga Jan Uuspõld paneb ikkagi ägedalt.
Eneseiroonia puudumisel mitte vaadata koos naisega, muidu vabadel inimestel vaadake seda kasvõi koos vanaema-vanaisaga. Soovitan igatahes!



3 comments:

  1. Tänan, tõesti oli superhea etendus. Pole aastaid nii palju naernud.

    ReplyDelete
  2. Pigem just vaadata koos kaaslasega, ei usu, et kuidagi suhtele halvasti mõjuks. Paneb hoopis asjade üle järele mõtlema, kuna äratundmist on ju mõlemale poolele.

    ReplyDelete
  3. Novot, näed! Naised teavad ikka kõige paremini.

    ReplyDelete