Tuesday, November 9, 2010

The Other Guys

Mis film?! Mis naljad?! Filmi alustasin sellepärast, et NinjaRobot hõiskas, et on 'parim naljafilm 2010'. HELL NO! Filmi alguses sain juba aru, et siit head nahka ei tule. Mõni nali oli ootamatult eriline, aga no Hollywood'i komöödia on endiselt pekkis! Harva näeb midagi head. Ja kui rääkida 'parimast naljafilmist 2010', siis peab välja tooma ühe geifilmi.
Will Ferrell! Täiesti tropp. Mul tuleb kananahk peale, kui teda kuskil filmis tegutsemas näen. Kui pikemalt filmi süvenen, hakkan oksele. Aga seekord kannatasin ära. Ning Mark Wahlbergist langes ka arvamus, sest ta on sattunud nii pekkis filmi nii pekkis karakteri peale.  Terry'na sõimas ta Ferrelli karakterit paraja tooniga, kuid ta ise mängis ka parajat frukti.
Aga sellegipoolest... ma olen tuhat promilli kindel, et see film meeldib väga-väga paljudele. Ja ma ei soovita seda mitte kellelegi.












 



Ei vastuta linkides leiduva sisu eest!

3 comments:

  1. Sa oled lihtsalt liiga rumal, et rumalused sulle naljakana paistaks.

    :)

    ReplyDelete
  2. Nõustun Sinuga.
    Olin sunnitud ka seda jama vaatama. Päris tore, kui keegi sellist saasta soovitab ja kiidab takka:S

    ReplyDelete