Sunday, January 30, 2011

Made in Britain



Väga vihane sell on see Tim Roth. Viha punnitab välja igast august, mis tal on. Vastuvõetamatu värk ikka. Nats imelik oli vaadata seda, kuidas üks noor ikka nii kärsitu saab olla. Tegelane on ilmselgelt nats egopaugu all, jalad maast lahti. Täiesti reaalne on, et selliseid tegelasi on ka tegelikult olemas. Ma tahaks sääraseid jobikaid ikkagi pigem filmilindilt vaadata kui reaalselt kokku puutuda. Nats põkk oli meie kangelasnats küll, aga päris loll ta ikkagi polnud. Pole väga selle subkultuuriga tegelikult tuttav. See, mis ma Tartu ja Tallinna tänavatel näinud olen, on ikka suhteliselt magedavõitu skin-oss-tõmblemine. Tegemist tegelastega, kes avastanud enda natsisaapad, sokuhabeme ja paar tätokat, Margus Lepast pole kuulnudki. Vähemalt meie nats pani mõnelgi vennal suud kinni. Tähendab, ta sai aru, mis toimub, kuid temper oli nats põhjas. A ja nats tõmbas filmis koos neegriga liimi???
Soovitan! Naitsifilme tuleb minu poolt veel.











Ei vastuta linkides leiduva sisu eest!

7 comments:

  1. Ma tunnistan ausalt, et see flm jäi minu jaoks nats segaseks, karakter nats arusaamatuks ja miks sa seda natsifilmiks nimetad on ka nats hämaravöitu.

    Natsifilm: http://www.youtube.com/watch?v=GcFuHGHfYwE

    ReplyDelete
  2. No ütleme siis teistmoodi: see oli film, kus oli nats... teisisõnu natsifilm.

    ReplyDelete
  3. ikke, enamus filme kus on NS-skinnid ei ole tegelikult ju NS-i propageeriva sisuga. MAde in Britan-is polnud minu mäletamist mööda üldse mingit erilist poliitilist tooni, pigem selline igapäeva elu värk.
    Mina ütlen Hatecore draama, skinnifilm öeldakse ka siin-seal...natsifilm kõlab imelikult.

    Soovitan: Romper Stomper, Russia 88, The Believer, This is England, Pariah

    ReplyDelete
  4. Naljakas, aga RomperStomper, The Believer ja This Is England ootavad vaatamist. Russia 88 ei olnud üldse midagi jubedat, kui arvasin olevat. Iseenesest ma seda poliitikat taga ei otsigi. Mõtsin lihtsalt vaadata haakristidega rippimist. Neegri bullshitist kopp ees.

    ReplyDelete
  5. Peale Romper Stomperi vist sellist hardkoor kikkimisfilmi polegi. RS on muuseas ka ainuke "skinnifilm" mille lõpp on suudetud idiootsustest vabaks jätta - hoopis teine tera.

    Rus88 oli alguses aus ja neutraalne, aga lõpp keerati selle Romeo ja Juliett-i juraga nii kaussi kui vähegi võimalik. Valus oli vaadata.

    ReplyDelete
  6. Aga mis sa sellest This Is England '86 seriaalist tead? 4 osa vist on... oled näind või?

    ReplyDelete