Thursday, November 11, 2010

Appelseed

Väga põnev science fiction actionthriller, film tehtud sama nimelise koomiksi järgi. See 3-D annab visuaalselt väga palju animale Eriti nauditav on vaadata võitlust ja kaklust. Selline mõnus äktsion, mida ikka nii naljalt mujalt filmidest ei leia. Arvan, et see on parima teostusega anime, mida mina näinud olen. Teema läks kohati väga ulmeliseks nagu tulevikuvärkides ikka. Sellega ma veel sina-peale pole saanud. Kohati raske on seda läbi seedida. Vaatamata sellele on see ikkagi hea asi!
(vt ka  >  LINK )





Ei vastuta linkides leiduva sisu eest!

2 comments:

  1. Kle varba/filmijahtija - otsi mulle välja see film: http://abarrigadeumarquitecto.blogspot.com/2010/03/my-playground-now-on-dvd.html

    ReplyDelete
  2. Mis Sa tahad seda nagu kohe hakata vaatama või?
    Ma ikka vast vaataks ennem ära ning siis võibolla soovitan Sulle ka.

    ReplyDelete