Monday, April 18, 2011

Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole

Olgu siis. Ma vaatasin sellise linaloo ära, et jälle turgutada neid lapsemeele reseptsoreid. Ning mis ma oskan kosta... visuaalselt jäi vahest värvi väheks, vahest oli lugu liiga igav. Igatahes see multikas mind sisse ei tõmmanud, võibolla tuleks siin kohal süüdistada kahte poola eite, kes mu kõrva ääres samal ajal vahetpidamata üksteisega mölisesid, seetõttu mul pooled nokavahelt poetatud sõnad kuulmata jäi. Raamatujärgi on see film vändatud, aga kardan, et Kivirähu lugu kotkast ja varestest on huvitavam, moraaliga ja sobib ka talupoegadele. Vot sellest loost tahaks küll filmi näha. See narnja-stiilis  kiivritega linnud polnud just see tõsine lugu, mida ma näha soovisin. Kuid anna ühe plussi mööndusega, et kui seda veel kuskil juhtun nägema, siis vaatan ikkagi ära. Halb see ju ometigi polnud, muidu poleks vaadanud.








No comments:

Post a Comment