Sunday, April 3, 2011

Black Cat, White Cat

Reedel vastu ööd toimus üks üritus, kus vaatasime otsast lõpuni kaks serblaste toodangut. A Serbian Film'i järele tuli Kusturica film: Must Kass, Valge Kass. Esimest korda sattus see mu silme ette kunagi ammu ETV'st. Täitsa uskumatu, kui lõbus film see tundus. See osutus nii naljakaks, et ma olen seda pärast järgi vaadanud väga mitmeid kordi. Honeymoons'i pole ma küll näinud, aga hetkel arvan, et parim teos Kusturicalt. Must Kass, Valge Kass lipsab ekraanilt läbi mitmeid kordi, kuid see film pole üleüldse loomadest (kui me serblasi ja mustlasi loomadeks ei nimeta). Film kajastab tõelist elu ühel tõeliselt veidrate traditsioonide, tavade ja kommetega paigast Donau ääres Serbias. Palju on korruptsiooni, püssidepaugutamist, laialt elamist, laisklemist ning sõpradele kasu eesmärgil noa selga löömist. Käib üks pidev bullitamine ja jant. Karakterivalik ning nende mäng on lihtsalt nauditav. Kasatšok! Soovitan!
Ma ei tea, mida Ninja Robot mõtles, aga...










7 comments:

  1. Vaadake, seal muusikavideos lehvitatakse Eesti Kroonidega.

    ReplyDelete
  2. Ma tahtsin siia sama kirjutada, muidugi pandi see laua jala alla, et joogid maha ei kukuks.

    ReplyDelete
  3. Kas musa video tehti enne või pärast filmi?

    ReplyDelete
  4. Proovi Wikist selle kohta leida. See nilbus hakkas sulle meeldima või?

    ReplyDelete
  5. Ei, lihtsalt palju paralleele meie oma eluga ja sinu korteripidudega! Tead küll- naised, relvad, träna ja kalapulgad.

    ReplyDelete
  6. Olid ajad, kui kalapulkadest puudust pold; vastupidi, sitt oli nendest pidevalt lahti. Ja pokker... laua kulutasime pokrimängimisest ära.

    ReplyDelete
  7. Laud on aga nii suur ja kole, et ei mahu uksest-aknast välja. Pole viitsinud tükkideks saagida.

    ReplyDelete