Friday, January 21, 2011

Deadwood Season 1


Kuulsin poole kõrvaga sõbralt, et peaks hea sari olema. Võtsin asja ette ning esimese hooaja põhjal võiks öelda, et täitsa OK. Teatavasti seriaalidel finantsi väga ei ole, kuid see on omadega täitsa hästi välja tulnud, võtteplatsid kenasti dekoreeritud, statiste siblib koguaeg ning kostüümid on ka täiesti omal kohal.
Lugu leiab aset kullapalaviku ajal Dakota osariigis äsja rajatud linnas, mis kajastab selle aeglast, kuid stabiilset arengut; kus kõik on ise enda eest, korruptsioon lõkkab ja õiglusel ei ole mingisugust tähendust. Nagu sellal ikka, kehtisid tšungliseadused, hoorasid täis kõrts oli küla keskmeks. Tegevus peamiselt nende teemade ümber ka keerleb.
Lootus oli rohkem näha kuulidevihisemist ja pusside välgutamist, kuid seda näeb ka.
Üldiselt soovitan.


















Ei vastuta linkides leiduva sisu eest!

3 comments:

  1. See on üks kõrgeima IMDb hindega asju, mis minu silma alla on sattunud! :)
    Kunagi paar-kolm aastat tagasi oli mõte tõlkima hakata, aga suhtraske tekst oli.
    Vaatamiseni pole ise jõudnud, aga jagan seda, et kõlbab soovitada!

    ReplyDelete
  2. DEADWOOD ON SITAKS HEA, HENRY!! MA PEAN KOHE SUURTE TÄHTEGA TRÜKKIDA.
    ÜKS MINU LEMMIKUID.
    kahju, et nad pidid saate ära lõpetama, sest liiga kalliks läks selle valmistamine. fucking cocksuckers!!! =
    Minu meelest kõik HBO sarjad on head. Me hakkasime Ollie'ga nüüd HBO sarju läbi võtma. Siiani on tulemus hea.

    ReplyDelete
  3. Deadwood on sitaks hea!
    Aga peatuge siis OZ'l kindlasti. Kõigiaegade parim sari, arvan ma!

    ReplyDelete