Tuesday, January 4, 2011

Soul Kitchen

Kui kinos käin, vahet pole, mis film tuleb, siis ma küll ei tunne, et raha oleks raisku läinud (va siis, kui magama sellel paaril korral magama olen jäänud). Kino hoopis teine värk. Samas on nii, et inimesed, kellega kinos olen käinud, on vingunud ikka täiega. Nüüd ka siis säärase filmi ajal.
Aga ega see Soul Kitchen polegi teap-mis vinge värk, aga vähemalt on lugu (etteaimatav küll, aga...), paar head näitlejat ja nalja kaa. No ja naistele ka natukene nutumaikku (e. armastust) sekka. Kokkuvõttes saksa keelne hollikas. Super ju? Tegelikult hakkasin hoopis vaatama filmis muid asju (tagataust, olustik). Film läks mõnesmõttes hinge küll, aga HingeKöögist oli asi nii filmi alguses kui ka lõpus kaugel. See restoran oli tegelt päris cool - meenutab seda Telliskivi F-Hoonet, aga hinge küll polnud.
Üldiselt on nii, et vaatasin ära ja olen rahul. Ja Moritz Bleibtreu oli äge! Ja kokk oli ka äge! Kui mul oleks restoran, siis säärane peakokk oleks lihtsalt super!








 



 
Ei vastuta linkides leiduva sisu eest!

No comments:

Post a Comment