Saturday, March 12, 2011

Castaway on the Moon

Koosviibimise teiseks filmiks oli teos Lõuna-Koreast. Kui Ninjarobot poleks sellest oma blogis kirjutanud, siis arvatavasti oleks see film siiani mul vaatamata. Tegelikult on see üks film District 9 ja Black Cat, White Cat kõrval, mida ma olen näinud palju kordi ning olen kindel, et vaatan vabatahtlikult seda veelgi. Vot nii palju meeldib see Korea värk mulle. Eelkõige lööb filmi lakke selle koomiline lugu, kus ülekaela võlgades, naisest lahku läinud mees üritab enese tappa hüpates kõrgelt sillalt linna läbivasse jõkke, kuid vool kannab elust räsitud mehe hoopis pisikesele jõe saarele silla lähistel, kuhu ta ka kuudeks lõksu jääb. Ujuda ei oska, keegi teda sealt ära tuua ei märka, ning nüüd tulebki pilusilmsel Robinsonil linna südames piiratud territooriumil hakkama saada. Uskumatu, aga ta saabki. Tal on seal lõpedeks kõik eluks vajalik olemas. Kutile hakkab seal nii hirmsasti meeldima, kiindub saarde nii tugevalt, et ei soovi sealt enam lahkudagi. Erinevalt Cast Away ja sarnastest omalaadsetest ei otsi ta võimalusi saarelt lahkumiseks. Igatahes kui soovite huvitavat ja naljakat meelelahutust, siis see film on kohustuslik.

Live For This vaatas ka seda.




No comments:

Post a Comment