Friday, March 11, 2011

Shallow Grave

Ewan McGregory esimene suur roll säärases ägedas ning lihtsakoelises jandis, mis pakatab vaimukatest situatsioonidest ja käitumisest. Esitan teile küsimuse, et mis oleks esimene samm, kui teile kukuks sülle kuninganna piltidega paberilipakaid täis kohver. Antud loos juhtus säärane lugu, et kolmele sõbradest korterikaaslasele sattus kätte selline raha pilgeni täis kohver, aga sellega tuli kaasa keskealise mehe surnukeha. Rahast loobuda ei soovitud, seega jäi politseid säärasest "võimalusest" teavitamata. Kuid millele tegelased ei mõtle, et edasised sündmused muudavad sõprade vahelisi suhteid sedavõrd, et hakkavad üksteist nugade ja haamritega peksma. See võib kõlada hõõvastavalt, kuid kindlasti pole see kõige hõõvastavam seik kogu filmi juures. Ja nagu alguses juba mainitud sai, on film vaimukas, seega hõõvastust ei tekita tegelikult midagi.


5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Naljakas, et teine film sul järjest, mida mina Showtime pealt nägin :)
    Boyle teeb reeglina head asja. Millions jättis mu meeletult külmaks...

    ReplyDelete
  3. Millions oli minul sellesmõttes pangepanek et tegemist on lastefilmiga. Aga Shallow Grave on tegelikult üpriski vana film ning ma olen seda näinud varem, aga ei mäletanud mitte kui midagi. Mäletan ainult hammaste välja peksmist ja noa läbi õla põrandasse kinni jäämist.

    ReplyDelete
  4. A ma ei tea nendest Showtime'st ja muudest kanalitest mitte midagi, sest mul ei ole televisioonikaablit, toaantenni, digiboxi ega midagi. Mul oma filmikava.

    ReplyDelete
  5. Nu jah, nad ei loe Millionsit tegelt lastefilmiks, et olla eetiliste dilemmade lahkamine ja särki-värki... :D

    ReplyDelete