Wednesday, January 5, 2011

Four Rooms

Stockist Göteburgi rongiga on omajagu maad ja kulub aega. Film sinna vahele on hea vahepala magamisele. Mis ma sellest lumisest mägisest kauniste järvedega ilusast maastikust ikka vahin.
Rodriguez on üks imelik tüüp. Tuli sellise ägeda filmiga välja, aga siis hakkas tegema mingeid filme lastele või pooletoobistele. Räägin, et 4 Tuba on äge film, aga Shorts, Spykids 1, 2, 3 ja 4 osa on... no saate aru küll, mida mõtlen. Ah, tagamaid ma ei tea, pikemalt me sellel ei peatu.
Aga ma olen ka keskkooli lõpu- ja ülikooli algusaegadel hotellis töötanud ja kõik oli kuidagi... tuttav kõik. Olgu, kliendile ei ole ma öelnud, et "Hotel's policy does not allow this, but...", aga ikkagi. Polnud pooltki nii Lõbus, kui meie Theodoril. Sorry, Ted'ks kutsutakse teda!

Aga klientide seas võiks küll hakata ühiseid jooni leidma. Mitte, et ma hullemat sorti inimeste kehakeelelugeja või psüholoog oleksin, aga siiski. Igasuguseid imelike käib Tedi hotellist läbi ning sattus ka minu Front Deski. Kõige reaalsem oleks võibolla see banderase-osa. Sinna lisandub ka blogile kohane varbafetiš.
Mis siis sai? Ted jäi aastavahetuseks hotelli öövahetuseks tööle ning rohkem ma ei mürgita filmi. Igatahes... see oli tal üks meeldejääv õhtu, rikkaks sai ka!
Soovitan!




























Ei vastuta linkides leiduva sisu eest!

6 comments:

  1. See on ka üks neist filmidest mis muudavad Rodi fenomeni minu jaoks veel mõistetamatumaks. Nagu ok, Rodi kirjutatud/mängitud tuba on paremuselt teine, aga kolmanda ja neljandaga pole eriti suurt vahet. Tarantino järjekordsest hiilgemomendist näitleja ja stsenamehena lahutab teda, aga - no ca miljon aastat evolutsiooni...bahhh.

    Sry Deleted kommi eest. Paar asja vajasid täpsustamist/kohitsemist.

    ReplyDelete
  2. Kõik ei saagi olla kõikseparimad.

    ReplyDelete
  3. Logish, ma lihtsalt mainisin, et ma ei mõista Rodi fenomeni. No Offence.

    ReplyDelete
  4. Ei noh... head filmid tal ju. A miks sa teda Tarantinoga võrdled? Et filmid üritavad olla tarantiinolikud? Noh, eks Tarantino tema eeskuju, õpetaja ja iidol ole. Ega õpetaja ei lasekski õpilasel parem olla.
    Või tal polegi tegelikult häid filme?

    ReplyDelete
  5. Eh, Tarantinolikud nad just ei ole, aga nad (ROD/TAR)teevad koostööd ja näitena on kõige parem tuua From Dusk Til Dawn.
    Esimese poole tegi Tarant ja teise poole Rodi.
    I Pool oli omapärane, hea dialoogi, lahedate kiiksudega gängsteri-äksõn, eksole?
    Ei tulnud sellist efekti, et "no kurast ma olen tuhandet sellist filmi/stseeni juba näind".
    II pool oli:
    Tüüpiline ketšupi ja plastiliinisadu, mis "vürtsitatud" plägavampiiride ja gorefilmi karakteritega.
    Ma olen aint korra FDTD lõpuni vaatanud, aga ainus asi mida ma kindlalt tean on see, et II poole parim koht oli rinnanibu, mis verise maika alt paistis ja see ei ole just kuigi hea tulemus filmi kohta.
    Ehk siis - Rodi enda filmid on minu arust keskpärased jamad ning Tarantiga tehtud filmides tulevad tema mõtte-halvad-välgatused ja käekiri eriti hästi esile ja seda just nimelt madalama taseme poolest...
    Lihtsalt, et milleks teda kummardatakse kui tema muiduflmid on jurad ja Tarantiga tehtud filmidest kuulub talle halvem osa...nonsense.

    ReplyDelete
  6. A muidugi. From Dusk Till Dawn oli ka üks tore film, juu! Deem, täitsa ära unustanud. Jälle mingi 10 aastat möödas, kui seda veel televiisorist näidati.
    Aga... kui ma nüüd su mõtet selle fenomeniosas järgima hakkan alles nüüd, siis ma ei oska sind ka kuidagi aidata. Ei tea, mis seda fenomeni tekitab. Peaks mõne guru käest küsima. Trash äkki ütleb!

    ReplyDelete