Wednesday, March 9, 2011

Secretary



Algas see linatoes sääraselt, mis tuletas mulle nii väga meelde seda kurba, depressiivset prantslaste Romance'i. Kuid see hämmastus kestis ainult võibolla esimesed 30 sekundit, kust edasi hakkasin juba rõõmust käsiplaksutama, sest lugu saab olema hoopis seksuaalhälvetest ning nende all kannatavatest inimestest lõbusas võtmes. Rusuvusefaktorit kumab läbi, kuid vaatajal jääb kaasatundmata. Film sellest, kuidas seksuaalne domineerimine/alistumine toimib suhtes väga hästi, seejuures armastus ei kao kuhugi. Film võib algselt tunduda kui naistekas, kuid mina leidsin sellest väga palju midagi ka meestele, kasvõi see, et näeb tissi ja tussi. Olgu veel lisaks öeldud, et otsisin head filmi armsa Maggie Gyllenhaaliga ning sain just seda, mida tahtsin.



4 comments:

  1. Olen seda mingil kanalil, kas Showtime või Universal vms paar korda nägema sattunud ja ega ei keeraks mujale, kui kolmas kordki juhtuks (ei vaata eriti telekat). Selline... paine on seal, rusuvusfaktor on päris hea sõna :D

    ReplyDelete
  2. Mina leian, et need sitatsioonid, millesse sekretär end sisse segas, olid nii naljakad. Kardan, et film jääb pikaks ajaks meelde.

    ReplyDelete
  3. Ma armastan seda filmi.

    ReplyDelete
  4. Ma armastan seda naist sealt filmist.

    ReplyDelete