Monday, March 14, 2011

Gulliver's Travels



Gulliveri reiside eriti nilbe versioon, milles staarmuinasjutu tegelaseks on minu peaaegu kõigi aegade lemmik Jack Black. Miks ma nii ütlesin... minu lemmik? Tegelikult kui ma nüüd ausalt ära ütlen, siis mulle meeldib Ben Stiller ka. Aga Jack Black oli väga lahe Tenasious D, Nacho Libre üritustes, samuti proovis ta vähe tõsisema friigi rolli Be Kind Rewind's, mida peaks veelgi vaatama. Nüüd siis see mõttetu linateos, mis ei erine Crazy Moviest ja mingitest nilbetest Palja Relva kui ka Will Ferreli üliedukatest katsetustest. Jah... Gulliveri reisides ma isegi naersin paaril-kolmel korral. Film muidu on sitt, siin polegi midagi lisada. Mina ei tea... teistkordselt ei vaataks. Kui filmist peaks kirjutama Ninjarobot, siis kardan, et ta kirjutaks sellest ülimalt mõnusa mulli kokku, aga mina ei oska. Kuhu ta üldse kadunud on, ah?










2 comments:

  1. Mulle muidu Jack Black ei meeldi aga Tenacious D's oli ta küll väga äge.
    Ja kui ma enne kahtlesin, et kas Gulliveri vaadata või mitte siis nüüd jätan ma selle kindlasti vahele :D

    ReplyDelete
  2. Õige otsus! Vaatame, kas mul õnnestub veel mõnd tegelinskit veenda...

    ReplyDelete