Monday, December 6, 2010

Püha Tõnu kiusamine (PÖFF)

Tõsi, polnud seda filmi näinud, sest kui see Solarises jooksis, siis karstin lae alla tuleku kartuses seda vaatama minna ning lisaks sellele mulle see paik väga ei meeldinud. Nüüd, kui see Solaris tühjema poolne on, siis võib seal käia küll.
Aga see film oli geniaalne. Jällegi, igalt poolt oli kuulda sellest filmist, et tiip ja igav ja pikk ja liiga vaikne ja igast asju veel, aga see oli ikka üks vinge asi küll. Lemmik näitlejad Von Krahli teatrist panid sellele vingusele juba päris kindla punkti. Lisaks need võtteplatsid, no Tallinnas ja Eestis üldse on ikka väga lahedaid paiku ja kohti, mis mõjuvad nii huvitavalt. Muidugi, osad stseenid ei olnud filmitud siiski Eestis, aga ma ikka mõtlen neid stseene, mis Eestis filmitud.
Siis... kas ma sain sellest filmist aru? Mis seda Tõnu ikkagi vaevas nii pikalt? Mina ei tea. Aga erilist tähelepanu ei pööragi sellele. Minu meelest oli Tõnnil kõik normis ju. Depressiooni ikka langetakse aegajalt ning need sitatsioonid, millesse ta sattus, ainult vürtsitasid selle õnnetu mehe elu. On, mida vanaduses lastelastele rääkida. Kas pole? Igatahes soovitan!




















TORRETÖRTS
Ei vastuta linkides leiduva sisu eest!

No comments:

Post a Comment