Thursday, September 16, 2010

A Clockwork Orange

Oi, kui lahe film. Ütlen ausalt ära, et mingisugune kunstiinimen
e ma tegelikult ei ole, kuigi vahel võibolla jääb selline mulje. Kui ma juba nii aus olen, siis võib öelda, et see oli VIST mu esimene Kubricku film. Kas mul peaks häbi olema? Ma arvan, et ei peaks. Vaatan kõik head asjad järgi ära!
Filmist siis. Läbiv irooniavõti meeldis mulle väga. Alguses vaatasin seda kui lõbusat komöödiafilmi, kuid juba varsti leidsin ennast päris põnevil olevat. Suurt rolli mängis ka filmi visuaalne pool. Koguaeg oli ju midagi põnevat silme-ees. Lugu oli supervägev ja kui alguses oli peategelane Alex megatropp pätt, siis filmi lõppedes tahtsin teda näha selle sama pätina! Ja ma nägin!








 

Ei vastuta linkides leiduva sisu eest! 

2 comments:

  1. Tõesti üks parimaid filme, mis elus nähtud. Kahjuks enamikule mu sõpradest, kellele ma seda uhkelt demonstreerida tahtsin, ei jaganud mu vaimustust ja keeldusid lõpuni vaatamast :/

    ReplyDelete
  2. Kubrickult halba filmi polegi näinud.

    ReplyDelete