Sunday, March 13, 2011

True Grit

No mis ma oskan öelda. Vaatasin lõpuni, kuid ma ei osanud seda vesterni nautida... vist. Nomineeris see ju õige mitmele Oscarile. No katsume siis filmist midagi väga positiivset leida. Jeff Bridges, silmaklapiga marshal on äge nihilist, kerge boheemlane ja võtab elu ikka mõnusalt naudeldes. Karakter mulle meeldis. Matt Damon üllatas säärases vaikses, tagasihoidlikus rollis, aga muidu ega mõjubki pigem säärans vaiksena. Üllatas, sest tagasihoidliku kauboina oskas ta superhästi tulistada. Aga noor piff, kes on palganud Marshali oma isa mõrvarit tabama, on eriti füürer. Pani hambaid krigistama, kui ta noid täismehi käsutama kukkus. Muide ta jääb vanatüdrukuks, mille üle ma isegi parastasin. Film on remake, esimest filmi pole ma näinud, kuid traileri järgi otsustades mõjusid mulle mõlemad filmid vägagi sarnased. Aga ega need ei peagi erinevad olema tegelikult. Üldiselt ma ei süvenenud sellesse filmi üldse, seega jäi objektiivne meeleolu ära.




No comments:

Post a Comment