Sunday, June 12, 2011

Unknown

Mõne päeva eest oli vaja kiiresti mingisugust filmi vaadata ning selle jaoks pöördusin sõbra poole mälupulgaga, et ta midagi oma kogust mulle loovutaks. Suurt vahet polnud, mis sealt tulla võiks, kuid midagi uue järele oli vajadus. Pakkus mulle säärase filmi, mis justkui oleks kord juba nähtud. Ma toon siia väga tuttava paralleeli Matt Damoninga Unknown on vaesem mehe The Bourne Identity.  Igavam lugu, vähem sündmusi. Naiivne natukene. Film vajab mainimiast ainult Berliini pärast. Muu on jube võlts, igav ja mõttetu.
Koberile vist veits meeldis see film.








1 comment:

  1. Eee... loe ikka tähelepanelikumalt mu kaht viimast lõiku :D
    Ning - hea film hakkab 7-st pihta, see sai 6,5. Lõpp oli jube. Aga ma eeldasin, et paljudele vast meeldib rohkem...
    Mulle meenutas süžee Shutter Islandi kangesti.

    ReplyDelete